1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. اخبار
  6. /
  7. حامیم: درباره اسمارت کیبورد…
حامیم: درباره اسمارت کیبورد ال جی جی ۳ بیشتر بدانید

حامیم: درباره اسمارت کیبورد ال جی جی ۳ بیشتر بدانید

جدیدترین محصول ال جی با نام G3 به طور رسمی معرفی شده و کیست که با آن آشنا نشده باشد. اما یکی از امکاناتی که در کنفرانس معرفی این محصول روی آن مانور داده شد، کیبورد هوشمندش با نام Smart Keyboard بود.

شاید در نگاه اول این کیبورد آنچنان هوشمند به نظر نرسد اما در اصل کیبورد هوشمند جی ۳ مدام مشغول تفسیر و تحلیل نحوه لمس و تایپ شما است و به آرامی روش تایپ تان را که منحصر به شما است، یاد می گیرد.

به طور مثال اگر شما چند بار به اشتباه حرف S را به جای حرف A تایپ کنید، اسمارت کیبورد G3 با هوشمندی این موضوع را می فهمد و فضای تایپ حرف A را بزرگتر می کند. این موضوع به نوعی شبیه کیبورد های بلکبری است. در ضمن، شما این امکان را دارید که سایز کیبورد را بنا به سلیقه خود تغییر دهید که این نیز یک قابلیت خیلی خوب برای افرادی با انگشتان بزرگ یا چشمان ضعیف است.

شما به سادگی می توانید اندازه کیبورد را از کوچک ترین تا بزرگترین حالت ممکن (مانند تصویر بالا) تغییر دهید و همچنین مکان قرار گیری دکمه سمبل ها (در دو طرف کلید Space) را هم عوض کنید. شاید این موضوع کمی احمقانه به نظر برسد که ال جی برای یک کیبورد اینقدر زمان گذاشته و هزینه کرده باشد ولی از سوی دیگر، برای رقم زدن یک تجربه کاربری هوشمندانه برای مشتریان توسط کمپانی ها همیشه نکته ای مثبت ارزیابی می شود.
«حامیم ارتباط، مجری تخصصی پیاده سازی پسیو شبکه های کامپیوتری، برق اضطرا، دوربین مداربسته و چاه ارت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *